Längtar

Äntligen känns det verkligen som sommmar!! Är i Kopparberg med Frida och det känns verkligen som sommarlov nu. Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag är glad. Kan det bli bättre? Jo det kan det, finns några saker till som kan göra det helt perfekt. Fast dem sakerna får jag vänta med till sommarlovet kommer på riktigt men det är bara två helger kvar och det betyder att det bara är två hela skolveckor kvar. Asså kan ni fatta? Det kan inte jag riktigt göra i alla fall. Eftersom det bara är vå veckor kvar så ska man ju plugga som bara den men jag har bestämmt att jag bara ska slappa och ta det som de kommer. Vad händer egentligen om man tar de lungt dem sista två veckorna? Ingenting dem kan ju inte direkt sänka ett litet betyg bara för att man tar sommarlov lite tidigare.
Sommaren kommer bli helt UNDERBAR! SOL OCH VÄRME, SENA SOMMARKVÄLLAR MED EN CIDER I HÖGSTA HUGG, JEMINA, ELINA, CAROLINE, ERIKA OCH FRIDA. SEN GÖRA DET MAN GILLAR OCH SKITA I TIDEN. ASSÅ GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0