Min verklighet

Första Maj och snart är det sommarlov :D

Nu tycker jag det är dags att börja blogga lite igen, det här året har jag knappt bloggat. Det beror faktiskt på att året inte började bra. Har helt enkelt inte orkat lägga ner den lilla energin jag har åt att blogga. Jag tycker det ska bli ändring på det för vill kunna dela allt jag har innom mig. Vill inte att ni ska göra samma misstag som jag. Det misstag som kostade mig en vän!!
Det har hänt grymt mycket sen jag bloggade sist och kommer inte ens ihåg allt.
Men just nu är allt bara skit. Försöker att se det ljusa i det mörka.

Jag lever i en mardröm och jag vet att jag aldrig kommer vakna
Jag kommer gå till slutet och tillslut ge upp
Jag vill hitta vägen ut
Jag vill vakna upp från drömmen
Men jag vet att jag inte kommer vakna
För drömmen är min verklighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0