Tumör?

Börjar med att säga hej! hur är det med er där ute? Med mig är det sådär har haft en toppen dag men har haft huvudvärk hela dagen. För er som inte vet så har jag huvudvärk 24/7 och har försökt att kolla upp vad felet är men som vanligt blir man runt skickad till olika ställen och ingen kan hitta felet. Dem säger bara att allt är bra och att jag bara har spänningshuvudvärk. Men jag tror dem inte, Jag tror alltid det värsta så jag tror jag har någon tumör i huvudet som växer med tiden och tillslut kommer jag ramla ihop och då kommer det vara försetn för läkarna att göra något. Kommer få reda på att jag ska dö. Nu ska jag inte skrämma någon men man vet faktiskt aldrig och man kan inte alltid lita på läkarna. Jag känner ju hur jag förändras med tiden och det vet ju inte dem eftersom dem inte känner mig. Får helt enkelt vänta och se tills något händer. Leva med huvudvärk hela livet vill jag inte, visst om jag vet orsakerna så är det helt okej men nu vet jag ju inte vad felet är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0