Saga eller dröm

Livet är inte lätt men det är inte svårt heller. Det är som en saga eller som en dröm, antingen slutar det lyckligt som i sagor eller så är det en dröm som man aldrig vet hur det slutar. Mitt liv är en dröm ibland är det lyckligt och ibland är det hemskt. Just nu är det någonstans mitt emellan. Står och lutar åt båda hållen, vet inte vilket håll jag kommer falla till i slutändan men det återstår och se.

Jag har gjort det absolut största valet i mitt liv och kan säga att det inte var lätt. Det var många tårar som fälldes när jag satt och tänkte på vad jag skulle göra men jag kan inte bara sitta och vänta längre utan måste ta tag i mitt liv och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0