Mys

OJDÅ....det var ett bra tag sen jag skrev men haft väldigt mycket att göra eller inte, men ändå har helt enkelt inte bloggat. Idag har jag haft en toppen dag med Jemina och Elina fast tyvär så blev slutet inte så jätte lyckat. Orkar faktiskt inte skriva exakt vad vi gjorde även fast vi hade det roligt. Var hemma vid sju så det blev inte så sent. Just nu sitter jag med en skål popcorn i knät och ska snart sätta på luftslottet som sprängdes. Jag har mys Fredag med mig själv på mitt rum eller jag är faktiskt inte själv jag har Pärlan min katt brevid mig oxå. Fast det kan vara skönt att bara sitta nerbäddad i sin säng med en film på och sen bara ta det lungt.

I morgon så ska jag packa för på söndag så ska jag upp Till Torpshammar med klassen en sista gång. Kommer som vanligt vara där i en vecka men den här gången så kommer datorn att få följa med så jag hoppas att mitt internet fungerar.

Nu ska jag prata lite med Frida en stund till sen blir det film. Så ha det BÄST! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0