Nystart?

Heej min kära gamla blogg xP Tror inte jag har så många som läser längre men tänkte faktisk ta bort min blogg eller göra en helt nya, som en nystart i livet liksom. Känner att jag behöver radera ut lite dåliga gamla minnen och ta in lite nytt och trevligt på bloggen istället.
Det har ju varit dött på bloggen i många månader kanske har kommit upp några inlägg lite titt som tätt fast för det mästa har det varit helt dött!! Trist tycker jag fast oftast blir det så efter ett tag man tappar allt som har med bloggen att göra och har varken tid eller lust att blogga.
MEN om jag ska göra en helt ny så tänkte jag att den skulle bli klar till skolan börjar så får hoppas på en bra start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0